Saturday 18 August 2012

kisah seorg mamat dikencing ke seminar score A....

oh..ok.. inilah adalah kisah seorg insan teraniaya yg diperdaya ke seminar score A baru2 ini... ikuti kisahnya....



untuk info lanjut berkenaan komen diatas, di samping terdapat juga pelbagai persepsi & huraian berkenaan score A kesygn anda, anda boleh layari laman sesawang tersebut pd www.bit.ly/jutawanpokai 


aduh ciannyer, adik seorg nie diperlakukan sebegitu di seminar tersebut... its ok bro, salam simpati & teruskan bersbr dr si blogger sempena hari mulia, hari lebaran ini....ape pun, kpd pembaca2 diluar yg belum pernah ke seminar score A, saya rasa contoh rentetan perasaan insan ini blh anda jadikan satu panduan bg  mempersiapkan ketahan mental & kekentalan hati dlm menghadapi sebarang provokasi  @ pemanipulasian semasa menghadiri seminar sedemikian suatu hari nanti.. akhir kata , SELAMAT HARI RAYA, maaf zahir batin kpd seluruh peminat & pembaca yg setia mengikuti blog hanyat MELODI RAYA ini...
heyyyyyyyyyyyy batttt heyyyy


PERINGATAN: Blog ini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan di ruangan komentar di bawah. Ia pandangan peribadi pemilik akaun tersebut dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan tersebut menjadi tanggungjawab pemilik akaun itu sendiri.

16 comments:

MCKK said...

salam aidilfitri. ya rabbi...kan bapak cikgu rizal dah mati. tak mati2 lagi ke ? inna lillah.

Unknown said...

aku salah sorang mangsa score a nie..aku trmkan pjuk rayu mber aku n pakcik dye...now pakcik dye da quit dpd score a..then jd tablik..kire nk ttup ksalahan dulu dye bab tipu orang...p aku pai mati xkan maaf n halalkan duit yg aku lebur tu...SAMPAI MATI!!!!!now aku ada lah ptus kwn ngan mber2 aku sal mlm nie..siyes mnyesal...p aku tawada hikmah Allah bg kat aku..now aku dendam ngan upline2 aku...mcm2 cara dorang hasut..aku ada smua skill2 dorang...nk aku show kat korang x????

Unknown said...

adik saya takguna skor A pun . ayah saya ada beli skor A , tapi adik saya hagham tak guna . Tapi ALhamdulillah blh je die sampai masuk matrik walaupun tak guna skor A ni .

Penat dah dengar pasal skor A ni , nak kaya cepat ke ? tolong lah . dr ratus -ratus member aku join kt u, sumer bungkus... nak blk modal pun susah mcm nk mati..pastu leader2 sial dier yg pakai kereta mewah 2nd hand larikan diri..

Unknown said...

Score A nie..memang bagus , untuk tuisyen anak2 ... tetapi plan marketingnya tu yang menjadi masaalah .
Dan cara2 korang buat biz nie.. banyak menggunakan taktik2.. menipu ? itu yang jadi masaalahnya.. faham tak .
Memang saya akuai setiap apa2 biz pon ..memangla ada yang jadi jutawan , tetapi berapa kerat yang jutawan dan berapa banyak yang menjadi mangsa.. lingkup ? dan ada setengah2 biz tu.. yang join , sampai jadi muflis sebab berhutang dengan bank..
So ..fikir2 kanlah .. mungkin anda salah seorang orang kuat Score A ni.. kut ??
Kalau nak guna produk tu.. bolehla.. tetapi kalau nak join tu.. alamak ? produk memang mahal nak mampus...!!
Sorii.. sesiapa yang terasa tu.. minta maafla ya .. ini cuma pandangan saya sahaja ..??

MCKK said...

Salam. Pada pandangan saya le...bapak cikgu rizal baru mati. Tapi sorang pun tak mahu taip Al-Fatihah. Ganjil sungguh tuan2 ni...kesian pada Ismail aka Pak Mail.

Unknown said...

Woi MCKK BANGANNGGG N BAHALOL ,aku menyampah la dgn ko yg tak tahu apa2 tapi memandai-mandai..MAK BAPAK KAUU yg tak bagi ILMU agama dgn kauu ni!! .sampai org dah jd arwah pun kau nak persenda-senda kan ..kau tunggu la nanti bila mak bapak ko dah arwah juga ..

kau tak payah la nak gunakan nama MCKK tu sbb nama tu mmg tak sesuai langsung utk kau,naik menyampah pula aku nengok ..

baik kau guna nama Nek Jah Junior itu lebih bagusss ..

Unknown said...

Salam buat MCKK yg x brape budiman..
aku salah sorang ahli kluarga rizal yg kau kutuk2 tu..aku mmg xde kena mengena dgn score a..
tp aku rasa kau ni ada masalah mental kott..

arwah ayah aku dh meniggal 7 thn lepas...jgn nk kait2kn n mmpersendakan nama arwah ayah aku yg sgt2 kami sayangi n hormati lagi..kau x tau ape2 psl nama awal kami jgn nk memandai2..itu hanye tafsiran ko je..cubalah profesional sikit..jgn suke nk melalutt..

baik kau jaga mak bapak kau...jdlah anak yg soleh@solehah...

Purnama M said...

MCKK...Melayu Cuke Kencing Kuat

Unknown said...

Salam... buat MCKK yg dh melampau rasanya dan mulut macam CELAKA...org yg dh meninggal dunia tak perlu dipermain2kan...semua org pasti perasan akan MCKK yg bermulut longkang kan?? tangan tuh jaga sikit bila menaip...mak bapak awak pun bakal meninggal dunia atau mereka dh meninggal dunia ker?? sbb hanya org tak ada mak bapak sahaja yg bermulut longkang n celaka mcm awak nih...agak2nya awak nih anak H#$%^^ kot...sbb tuh tak pernah rasa kasih sayang ibu bapa tuh mulut macam nih...meroyan sbb mak bapak takde ler nih tapi tak perlu ler nak mainkan nama ibu bapa org lain...sedar ler diri tuh sket esok lusa MAMPUS..ntah2 MAMPUS dalam kehinaan kot...amin...dah ler kat score a pun dah MAMPUS... kat dunia hidup merempat..merempat ehsan kasih sayang ayahanda ko tuh kan??...ayahanda ajar ko supaya jd manusia bermulut celaka yer?? oppsss mesti ayahanda ko ajarkan sbb ko mana ada mak bapak....selagi ada peluang ada tangan utk menaip tuh gunakan sebaik mungkin yer wahai MCKK yg tak pernah merasa kasih sayang mak bapak...kesian kat ko nih...nk jd anak aku ker?? mana tau ko blh dpt kasih syg yg ko cari selama nih.....hahaaahaaaaa kesiannyer aku kat MCKK nih....

Unknown said...

MCKK nih MELAYU CUKE KENCING KUAT sbb tuh mulut macam syaitan...SYAITAN jelmaan manusia...nama pun dh melambangkan akhlak ...MELAYU CUKE KENCING KUAT....dh ler ko tipu aku ...ko ambik duit aku pastu ko buat bodoh jerkan?? ko tabur janji konon join score a dpt donwline free...mana donwline free yg ko janjikan tuh sial?? konon bila join score a nih aku blh ubah hidup aku konon..tuh janji ko kan?? hari pertama aku bg ko duit sampai hari nih ko tak bg aku apa2 pun...jgnkan donwline free yg ko janjikan kat aku n kwn2 aku...portal pun tak dpt...mana??? ini ker yg ayahanda ko ajar ha sial...aku nak duit aku balik....klau ko tak bagi hidup dalam kehinaan ler ko sampai MAMPUS yer....aku dengar student2 UiTM Lendu Melaka pun kena tipu mcm nih...nih kerja ko kan MCKK...ko suruh diaorg masuk score A pastu duit ko kebas macam tuh jer yer....tak selamat le hidup ko MCKK.....Amin.

Unknown said...

Akhirnya umpan ku mengena ..rupa2 nya yg nama MCKK diatas adalah pengkhianat melayu terbesar .sajer jer gatal telor suka suki nak pakai nama MCKK ..

kan lebih elok pakai nama Ajis Samad Junior pakar manipulasi ..


Unknown said...

hampehh punye MCKK

hilang akal ke kau nii..kn ke elok jika kau dilahirkan sebagai binatang...

org dh arwah pn kau nk permain2kn..

MCKK org terBODOHHH di dunia...mungkin kau ni anak H*R** sbb tu kau x tau hormat org tua..
ntah2 kau lahir ni dr buluh betong x..

Unknown said...

MCKK
anak haram.mak dia betina sun@#$,dari benih jantan musibat..sbb tulah dia jd banganggg,bengappp,tolol..@ toyol

Unknown said...

Mak MCKK gantung diri,innalillah...

Unknown said...

bdk2 score a ni sempit fikiran...ade je org komen.. dorang igat n tuduh bdk yg d hentam tu...sbgi org awam pn ade je yg komen korang ...open minded la bro..

si boboy (safian badut)tuu,,lebihh btull..igat x tau ke yg itu kau..memang bodoooo....badut...badut...

kim salam maut pd MCKK,anak haram tuu..bleh la sekapal dgn badut...same2 dunguuuu

Unknown said...

bdk2 score a ni sempit fikiran...ade je org komen.. dorang igat n tuduh bdk yg d hentam tu...sbgi org awam pn ade je yg komen korang ...open minded la bro..

si boboy (safian badut)tuu,,lebihh btull..igat x tau ke yg itu kau..memang bodoooo....badut...badut...

kim salam maut pd MCKK,anak haram tuu..bleh la sekapal dgn badut...same2 dunguuuu

Post a Comment