Tuesday 10 July 2012

Benarkah RM0.5 Juta Sebulan???


Saya kagum melihat bagaimana Sifu Aziz Samad berjaya meyakinkan seluruh networknya, yang beliau hari ini memegang pendapatan RM0.5 Juta sebulan sedangkan beliau hanya meraih RM 120K daripada 4 kaki yang beliau bina (en Faiz, pn normah, Tuan hj Imran, group India). Ditambah dengan bonus leadership beliau yg hampir RM50k sbln, maka secara kasar pendapatan beliau adalah hampir RM170k sebulan. Benarkah sifu Aziz hanya mempunyai 4 kaki, bukan 16 kaki spt mana yg beliau laung-laungkan sblm ini? Benarkah beliau pada hakikatnya hanya meraih 1/3 drp jumlah pendptn RM0.5 juta yg beliau gembar- gemburkan sblm ini? Jangan percaya kpd apa fakta yg saya berikan. Anda check dan semak sendiri kesahihannya. KEHEBATAN beliau menanam keyakinan dan kepercayaan terhadap networker hingga tiada seorang pun yg persoalkan kenapa beliau masih tinggal dirumah yang berharga RM1 Juta di Bangi, sedangkan kebanyakan multijutawan didalam perniagaan lain sudah mampu tinggal di rumah yg melebihi RM 5 Juta walau hanya berpendapatan hanya RM100K sebulan. Walaupun Sifu Aziz Samad tidak berjaya memanipulasi dan mempengaruhi ramai golongan berpendidikn tinggi dan professional yg langsung tidak percaya dgn RM0.5 juta beliau, namun kehebatan Sifu Aziz Samad memahat pemikiran dan memanipulasi golongan bawahan yg tidak berpendidikn tinggi dan “BODOH” sudah cukup memastikan yg Kenshido meraih jualan jutaan ringgit sebulan. Kehebatan Sifu Aziz Samad memukau golongan ini hingga tiada siapa persoalkan pendapatan RM 0.5 jutanya walaupun mengikut semakan di LHDN, tiada seorang pun networker di Kenshido yg raih pendapatan yg sedemikian. Kejayaan beliau mempengaruhi golongan ini sudah cukup memastikan kestabilan pendapatan beliau setiap bulan.
 
Walaupun ramai golongan berpendidikan tinggi dan professional mempertikaikan kenyataan beliau, namun market komuniti rakyat Malaysia semangnya terdiri dari  70%- 80% golongan yg tidak berpendidikan tinggi. Oleh itu beliau sememangnya tidak perlu fokus kepada  “ permintaan dan kebijaksanaan “ golongan professional yg minoriti kerana ia tidak memberi sebarang faedah dan keuntungan padanya. Hebat Sifu Aziz u are the smartest person in the world.
 

7 comments:

Unknown said...

you are so stressed and filled with anger... pelik betul... mengapa bersusah payah menaip 30 soalan.. macam cacing kepanasan... eeeeee... anda sangat tertekan...

Unknown said...

ambil wudhuk.. solat taubat.. muhasabah dan check balik garapan kata2 anda di bulan yang mulia ini...

Arif Radzi said...

dosa yang Allah sukar ampunkan ialah dosa sesama manusia..rebungkanlah.

liza saaban said...

wahai penulis blog,,,,kau percaya atau pun tidak,,,sifu aziz tetap dapat,,,yg kau tu ada ke?kau pernah ke rasa ratusan ribu?
berbaloi la dengan apa yg beliau dapat,semasa beliau baru dulu,beliau alone and alien..haahaahaa
bersyukurlah,jgn dalam hati ada bangkai,kerana bangkai itu tersangat busuk,,insaflah,,,ALLAH ITU MAHA BESAR,,ALLAHHUAKBAR.

Unknown said...

Hebatt heyyy...apa lah si puaka blog..nih..taubat bro..Tuhan kita kt atas tgh tgk gelagat ko...ingt je la kitew hidup hanya skali kt dunia nih..kalau teruskan lepas bulan mulia nih konpom ke neraka jahanam..bukan nk doakan ko masuk sanew tp..taubat la sblm terlmbt..

nadia idris said...

Assaalamualaikum cik blogrr,
apelah lah salah sifu pada anda ni.
asyik menabur cerita buruk2 je.korang ni baik sangat ke asyik cete buruk orang ni. kalu orang islam xpayah nak burukan orang lain, check diri dulu. We all love and support sifu no matter what.Doa orang yang teraniaya Allah akan makbulkan cepat. anda tunggulah pembalasan dari Allah yang maha kuasa. kutukan dan tomahan kirang ni bukan saja macam tabur pasir kat periuk nasi sifu malah periuk kami. kami perjuangakan pendidikan dan ekonomi keluarga kami,fikir2lah betapa ramai orang susah yang masuk score a nak ubah kehidupan.korang dah merase senang xpe.macam ne dgn orang lain.

Unknown said...

Salam kpd penulis Blog yg budiman..

teruskan pembongkaran anda supaya ramai org tak jd mangsa seterus nya selepas ini ..

Post a Comment